دارومی ساخت قرصی که عمر انسان را به 100 سالگی می رساند! - دارومی

دانشمندان آمریکایی با بررسی میراث ژنتیکی یک جمعیت ساکن آلمان که به طور طبیعی تا ۱۰۰ سالگی زندگی می کنند آماده ساخت قرصی هستند که عمر انسان را به یک قرن می رساند.

محققان موسسه تحقیقات طول عمر کالج انیشتین در نیویورک با بررسی ژنتیک مردم نژادی در آلمان که به دلیل زندگی طولانی تا ۱۰۰ سالگی مشهور هستند توانستند رازی را کشف کنند که به کمک آن می توانند ظرف سه سال آینده “قرص جوانی جاودانه” را آماده عرضه کنند.

با کمک این قرص، بیماریهای چون آلزایمر، آلرژی، مشکلات قلبی، کلسترول بالا و دیابت بی معنا می شوند و تمام انسانها می توانند تا ۱۰۰ سالگی عمر کنند.

این محققان با بررسی DNA گروهی متشکل از ۵۰۰ فرد این نژاد ساکن آلمان دریافتند که حتی عمر متوسط ۳۰ درصد از افراد سیگاری و چاق در این نژاد حداقل ۲۰ برابر بیشتر از افراد نژادهای دیگر است.

این محققان با بررسی دو میلیون نشانگر ژنتیکی سه ژن را پیدا کردند که از این تعداد دو ژن با افزایش کلسترول خوب و یکی با پیشگیری از دیابت و آلزایمر ارتباط دارد. کلسترول خوب خطر بیماریهای قلبی و سکته مغزی را کاهش می دهد.

براساس گزارش اسکای نیوز، سپس این دانشمندان در تلاش بر آمدند تا اثرات حفاظتی این ژنها را به صورت مصنوعی تقلید کنند و در “قرص جوانی جاودانه” به کار برند.


۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۷:۱۶

اشتراک گذاری (چگونه میتوانید این مطلب را برای دیگران بفرستید)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : داروها تاريخ : 1 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها